מאי 17, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

פיצוצים בגבעה

1 min read

כמו כל שנה חג פורים מגיע ואיתו מגיעים הנפצים והזיקוקים המסוכנים.

בתחילת השבוע היה מקרה בו קבוצת נערים הותקפה על ידי קבוצת צעירים אחרת.
אמו של אחד הנערים העלתה פוסט בו כתבה: "למה אנחנו מחכים שיקרה ממש אסון בשביל להשבית את הילדים האלה, בני 9-10 שמהלכים אימים על נערים פה בעיר?? הערב הם ירו, כן ירו על הבן שלי וחברים שלו זיקוקים! במזל זה לא פגע בהם למרות שזה היה ממש קרוב".
בסוף הפוסט האם לא נשארה חייבת והוסיפה: "ואם אחת האימהות של הפושעים האלה כאן, מקווה שיש לך בינתיים שקט בבית בזמן שהילד מסתובב בחוץ…"

השנה, התופעה התרחבה עקב פתיחתן של קבוצות טלגרם יעודיות למטרת סחר בנפצים. כל קבוצה כוללת בין מאות לאלפי משתתפים – אם בעבר היה צריך להגיע לחנויות סודיות בכדי לרכוש נפצים הרי שהיום ניתן להזמינם עם שליח עד פתח הבית.

תופעה זו לא פסחה על גבעת שמואל והנוער החל להצטייד בכל הבא ליד "לכבוד" חג פורים.

שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בנוסף השבוע, אם ובנה הלכו ברחבת הסונג טאוורס בגבעת שמואל, אך תוך כדי הליכה נזרק עליהם כדור נייר בוער מאחד החלונות.

האם המותקפת מיד שיתפה פוסט בנושא וכתבה: "לאמא שגרה בסונג טאוורס בצד שפונה לרחבת החנויות בקומה 10 ויש לה בבית ילדים שהחליטו לזרוק מלמעלה כדור נייר בוער שכמעט נפל על הראש של הבן שלי ועלי לפני כמה דקות, אני מקווה שאת פה ותוודאי שדבר כזה לא יקרה שוב". בהמשך הוסיפה "אם זה היה נופל עלינו זה היה נגמר רע מאוד"

אחד מהאנשים שהגיבו על הפוסט כתב: "ברביעי שעבר חבורת נערים חיכו במדרכה ליד הרימון בבניין הראשון וכל מי שעבר בכיכר עם האוטו ליד נריה זרקו אליו נייר עם אש על המכונית.. פשוט הזיה.. עומדים ומסתכלים…".

תיעוד מרשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *